7th December

Posted by -pei chia- | Labels: | Posted On Monday, December 7, 2009 at 10:36 PM

谜底
何时可以解开?

疑问
何时可以解答?

真相
何时可以得知?

这阵子听了好多好多,不管是谣言、劝解、还是什么等。
听得我已麻木了。
我已长大了。
从中我学会了很多很多东西,
也让我看见真正的社会,
也让我看见谁是真正的朋友。

Thanks for you guys concern.
Really glad of having you guys as my friends.
One year ago, it was started with happily.
Unfortunately, one year later, it was ended.
Being emo since yesterday.
Think a lot of past.
Dont worry friend, i will be recovering completely soon.
As what you all said, what i need is time.
Time cures everything.

做朋友
我已尽最大的努力了。
有时得到的回应却让我很无言。
或许,一切让它顺其自然吧,
结果可能会更好。

承诺
或许已忘了
我曾说过
一切一定会不一样了

相信,
不管是现在,
还是未来,
你的她肯定比以前的她更好,
祝福你们吧~ =)

Comments:

There are 0 comments for 7th December

Post a Comment